TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques
per als docents: 6
Em reafirmo en què l’objecte principal de la TE no és oferir un bon ventall de
tècniques als docents, si no en l’elaboració i aplicació de dissenys destinats
a millorar les situacions d’ensenyament-aprenentatge. Fins i tot ara possiblement
estic més en desacord (5)
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i
consultors: 8
Estic totalment d’acord, l’aprenentatge compartit enriqueix molt més que l’individualitzat. Els dubtes al fòrum, el debat i la lectura dels blocs ha enriquit el meu aprenentatge. (10)
TC1) Els professionals de l’educació han de ser
competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del
coneixement : 9
També crec que aquestes tècniques haurien d’afavorir
no sols la transmissió sinó també la
construcció del coneixement de l’alumne. (7)
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual
cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: 5
Em reafirmo en que la tecnologia no és neutral, ara
amb més criteri ja que com hem vist al mòdul 1 això és un mite. (2)
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: 8
Continuo estant d’acord (9)
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores
amb poc benefici personal: 5
Els debats enriqueixen, però l’esforç per poder seguir
el debat molts cops no compensa el temps invertit. Crec que on s’aprèn molt és
al fòrum. (5)
TE1) La Tecnologia Educativa per a
psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: 5
Crec que a més que tenir-ne un bon domini, el que
també cal es conèixer les diverses concepcions i quina implicació tenen en el
procés d’ensenyament aprenentatge (3)
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim:
9
Continuo estant d’acord, són molt llargs i
amb molts participants.
Per ser més efectius crec que el nombre de
persones hauria de ser molt més reduït i les intervencions curtes per poder
anar seguint el fil de manera més àgil
TC2) Les TIC són necessàries per
transmetre els continguts als alumnes: 6
No podem anar en direcció contraria a la
societat. Actualment les TIC formen part del nostre dia a dia tant a nivell
personal com professional, per tant considero que les hem de fer servir per
ajudar als nostres alumnes a construir el seu coneixement. Ells han nascut amb
les TIC, són nadius digitals i es senten a gust treballant amb elles. (6)
DT1) El canvi tecnològic determina el
canvi social: 9
En aquesta afirmació discrepo de l’opinió
que tenia a l’avaluació inicial, ja que la influència no està tant clara. Qui
determina qui?.
Crec que és una relació d’influència mútua
i que l’una i l’altra es condicionen. (3)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada